26 Ocak 2014 Pazar

son durumlar

son zamanlarda yoğun bi telaşımız vardı ev değiştirdik yani aynı şehirde taşındık ama ne zor bi dönem oldu işler açısından değil tabi işler olur geçer ama kuzum çok etkilendi anca anca toparlıyoruz 3 günde bambaşka bi çocuk oldu bu süreçte babannede  kaldık bi de üstüne aynı zamanda kuzenide gelince bizim kuzucuk için çok zor bi dönem oldu anne baba yok kuzen var babanne paylaşılıyo ve 24 saat beraber geçiyo onu hiç bu kadar inatçı görmemiştim çok şükür bitti tatil de geldi bol bol vakit geçireceğiz etkinlik yapacağız hiçbirşey yapamadık haftalardır:(
bu arada kızım  tam 30 aylık oldu ne çabuk geçiyo bu zaman ve dil gelişimi bize laf yetiştirme aşamasında kilo 13 malesef  boy ise 85 bundan pek emin değilim bakıcam

1 yorum:

  1. canım
    http://cocugumlaeglenirken.blogspot.com.tr/2013/10/kz-cocuk-icin-persentil-tablosu.html
    buna göre 13.12 kg %50 percentil 86.3 cm %10 percentil 30. ay için. Evdeki ölçümle hastanedeki ölçüm fark ediyor. Evde biraz boyu ve kiloyu anneler bazen az ölçüyoruz. Sağlık ocağı yada hastanedeki ölçümü nasıl?

    YanıtlaSil