28 Eylül 2013 Cumartesi

penguenlere mama verelim

https://docs.google.com/file/d/0B0--DXLZqmEgQXNOSGpRZnZYd2M/edit?usp=sharing

çıktımızı aldık sonra göbişlerini boyadık
kartona koli bandıyla yapıştırdık tüm yüzeyi kapladık bantla
ağızlarına yuvarlak açtık popon çapında pergelle çizdim ve kestim
kortonun üstüne sıraladık hepsini ben uzun bikarton buldum isterseniz kare kartona da yapılabilir
sonra doğru renkteki penguene doğru renkte pon pon maması yedirdik


kolinin altı boş kaldırınca hepsi yerde ponponların ve bi daha başladık  çok eğlendik gerçekten tavsiye ederim

2 yorum:

  1. Ellerınıza saglık, son zamnalarda bır cok blogger anne yaptı bu etkınlıg her gorusumde de ozneıuyorum ama bır turlu nasıp olmadı bıze :(

    Penguenlerınız cok tatlı sızın de ellerınıze saglık...

    YanıtlaSil
  2. teşekkürle beğenmenize sevindim

    YanıtlaSil