28 Eylül 2013 Cumartesi

ilk mutfağımız

eveeeeeeeeeeeet dünya para değil iki karton kutuyla mutfak yaptık zaten birini tanıyosunuz mektup atma top atma etkinliği için kullandığımız cuty diğerini yeni hazırladık
işte bu cuty üzerine ankastre fırın ve ocak çıktısı aldım koli bandıyla yapıştırdım
oyuncak ocağıda yapıştırdım

diğerini kaplıkla kapladık lavobo için süzgeç feda ettik bi tane

çeşmeyi de kartondan yapıp aliminyum folyo ile kapladık

bi de süngerin birini yarıdan bıcakla kestim

bulaşık bile yıkıyoruz
kesme tahtası için yapışkanlı bi  askı koydum 
plastik bardaklardan birini kaşıklık olarak koli bandıyla sabitledim


veee işte kızımın saatlerce keyifle oynadığı bize çaylar yemekler yaptığı ilk mutfağı

babası dün yeni mutfak setleri almış muthemelen bi de raf ekliycem onu da paylaşırım bide fırını açılr hale getiricem

3 yorum:

  1. ellerinize sağlık! harika olmuş. bayıldım. benim bile oynayasım geldi!

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim buyrun beraber oynayalım

    YanıtlaSil
  3. Valla harika olmuş, oyuna katılmamak mümkün değil

    YanıtlaSil