23 Mayıs 2013 Perşembe

ponponlar hooooooop...

strech film ya aaliminyum folyolar bitince bizim evde çöpegitmiyo resmen çöpcü gibi oldum  herşeye bundan bişeyler yapabilirmiyim acaba gözüyle bakar oldum hadi ben alıştım da eşimde artık bişeyin kutusunu atmadan soruyo kullanırmısın atayımmı diye süperiz yani
aslında  renkli bişeyle kaplasam daha güzelolurdu ama artık bazen estetik kaygıları boşvermek gerek dimi ama üstünde cook yazısıyla da olsa kullandık önce sadece bi taneyaptım sonra şimşekler çaktı maket bıçağıyla yarısını kesince  süper oldu
yine daha önce de biçok oyunda kullandığım pon ponlar imdadıma yetişti hoooop atıyoruz kovamızadüşüyo
çok uzun süre oynayabildiği bioyun oldu odanın diğer başına ponponları koyuyoruz koşa koşa gidip alıyoruz önce birer birer aldı sonra avuçlamaya başladı  hooooop atıyoruz ve seyrediyoruz düşmelerini
sonra bişey daha geliştirdik bazen itmek zorunda kalıyodu alet kullanma becerisini de geliştirme amacıyla çubuk kullanarak kendi hareket ettirmeye başladı



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder