20 Mayıs 2013 Pazartesi

annelik ve ev işleri

Rabbim nasip etti bu yüce duyguyu bana da yaşattı da bunu yazabiliyorum binlerce şükürler olsun öncelikle...
.....anne olmak ve evişleri......
pazartesi yarım gün eve  gidip temizlik yapayım  (sonuç:güzel kızmı görüp herşeyi unutup akşam etmek çarşamba yarım gün nasılsa o gün yaparım)
salı tam gün zaten nöbetçiyim boşveeer
çarşamba yarım gün zaten pazartesi de salladım bugün yapmam gerek (sonuç :kuzucuğumla oyuna daldım zaten onun bana ihtiyacı var temizlik yapan bi anneye değil)
perşembe 3 gibi evdeyim bari bi makina tutayım mecburen yapılır yoksa yaşanmaz hale gelmiştir ev
cuma oooooh hafta sonu geldii modu
cumartesi zaten bi cumartesim var öööf oda temizlikle mi geçer pazartesi yarım gün nasılsa
pazar babamız evde vee  geeezmeeee günü
sonuç annelik ağır basar ve temiz evim olacağına mutlu çocuğum olsun denir ve vicdan rahatlatılır:))

muhtemelen bunları yaşayan bisürü anne vardır yanılıyor muyum???



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder